Od jara letošního roku (2017) zasíláme daňové doklady (faktury) již pouze elektronickou cestou na e-mailovou adresu, kterou zadávají naši zákazníci při odesílání objednávky. Zákazník tak v e-mailu s finální informací o odeslání objednávky najde odkaz, na který když klikne, otevře se mu faktura ve formátu PDF s možností uložení nebo tisku.
Takto vystavené daňové doklady splňují veškeré zákonem definované náležitosti, jak obsahově podle zákona č. 588/1992 Sb. 12, o Dani z přidané hodnoty, tak formální, které definuje zákon č. 563/1991 Sb., o Účetnictví s novelou č. 353/2001 sb. Fakturu si tedy můžete vytisknout a použít například do účetnictví.
V případě, že by se stalo a e-mail s fakturou Vám nepřišel, doporučujeme zkontrolovat jednotlivé složky Vaší e-mailové schránky (např. Hromadné, Spam a podobně), zda-li do nich nebyly přesunuty. V případě, že chcete fakturu zaslat opakovaně, napište nám na obchod@ronnie.cz a obratem rádi zašleme. Registrovaní zákazníci samozřejmě najdou své faktury i ve svém zákaznickém profilu v sekci Moje objednávky (elektronické faktury jsou ke stažení zpětně u objednávek od ledna 2016).
pátek | DNES | 07:30 - 14:30 |
sobota | ZÍTRA | nejsme na příjmu |
neděle | nejsme na příjmu | |
pondělí | 07:30 - 14:30 | |
úterý | 07:30 - 14:30 |