Česká firma, která klade důraz na svou vizi, chce udělat z hmyzu běžnou součást lidské stravy. Všechno, co v SENS dělají, nastavili tak, aby umožnili lidem kulturní strach z pojídání hmyzu překonat. Chtějí se zaměřit na hmyzí mouky, počínaje cvrččí moukou. Chtějí ukazovat hlavně výživové, udržitelné a etické výhody jezení hmyzu. Na lahodnost svých produktů ale nezapomínají.
Myšlenky SENS: Proč u nás nikdo nejí hmyz? Zjistili jsme, že v Evropě neexistuje společnost, která by vhodným způsobem dokázala vysvětlit výhody jezení hmyzu. Spatřili jsme v tom příležitost, směr, který nám dával smysl, jak po stránce sociální, tak i po ekonomické. A právě s touto myšlenkou jsme založili SENS. Tak jsme se dostali i ke kapacitám z oblasti výživy a technologie zpracování potravin. Snažíme se neustále rozvíjet náš tým.