Knižní tituly tematicky pokrývají oblasti osobního rozvoje, obchodních a manažerských dovedností, prodeje a marketingu, financí a investování, personalistiky, účetnictví a daňové problematiky i obecné ekonomie.
Cílem nakladatelství je přinášet čtenářsky zajímavá témata v souladu s moderními trendy, zvyšovat konkurenceschopnost čtenářů na pracovním trhu a předávat kvalitní informace v oblasti investování peněz a úspěšného podnikání.
Nakladatelství BizBooks spolupracuje s předními českými odborníky, podnikateli a manažery a také s vysokými školami ekonomického zaměření. Naleznete u nás knihy Ivana Pilného, Miroslava Foreta či Davida Grubera. Portfolio knižních titulů je obohaceno o zahraniční bestsellery renomovaných autorů, jako Myšlenkové mapy Toniho Buzana či úspěšný titul Guerilla marketing.
Albatros Media zahrnuje knižní nakladatelství Albatros, CooBoo, Motto, XYZ, Edika, BizBooks, CPress, Computer Press, Management Press, B4U Publishing, Fragment, Egmont, Kniha Zlín, Vyšehrad, Panteon, Domino, selfpublishingovou službu Pointa, partnerský projekt Edice České televize a obchod s tištěnými i elektronickými knihami Palmknihy.